fbpx
** משלוח חינם ברכישה מעל ₪400 **

תיק לרחפן

10% הנחה

המחיר המקורי היה: ₪1,600.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,500.00.

המלאי אזל

תיק לרחפן

תיק מיוחד במינו פותח ועוצב  אצלנו למטרה מיוחדת במינה עם דרישות קפדניות מאוד.

כל התיק מחלקו הפנימי תפור בד סקוץ עם אפשרות חלוקת עם חוצצים לפי הזמנה של הלקוח לנוחות סידור ברמה הגבוהה ביותר.

כל התיק מכל בכיוונים מרופד עם פלציב ומוקשח עם פלסטיק פוליפרופילם קשיח

נפח תיק 33 ליטר

חומרי גלם:

קורדורה 1000

רוכסנים YKK

רצועות ניילון

מיוצר בישראל

תיאור

תיק לרחפן

אם אתה מחפש תיק גב שיאפשר לך להוביל את הרחפן והציוד המשלים שלך בנוחות. התיק שלנו יענה על כל  הדרישות שלך

תיק לרחפן אוניברסלי שלנו עם אפשרות חלוקה פנימית לפי דרישת הלקוח ומתאים לכל משתמש. מבנה התיק בעל ריפוד והקשחה למיגון מקסימלי של הציוד היקר שלך יכולת העמסת ציוד מרובה.

בשוק ישנו מבחר של תיקי רחפנים גדולים, בעלי משקל, מחיר, איכות, עמידות במים ועוד. אנו מציעים תיק מחומרי גלם העמידים ביותר בתחום הביטחון ,תיקים שהתנסו בשטח במצבי אמת והוכיחו את עצמם פעם אחר פעם.

תיק רחפן גדול של טרנטולה גיר  הוא תיק שמעוצב במיוחד לאחסון ולהעברת הרחפן והאביזרים הנלווים לו, כמו שלט, מצלמה, סוללות, משטח נחיתה, מברגים ועוד.  כל התיק שלנו מרופד ומוקשח להגנה מלאה מזעזועים וחבטות  על הציוד הרגיש שלכם.

תיק רחפן מקצועי

אם אתה מפעיל רחפן  מקצועי התיק שלנו הוא המושלם בשבילך, דאגנו לבנות תיק  גדול למקצוענים  שמגיעים מוכנים עם כל הציוד המשלים כמו כן מחובתנו להגן על התיק ברמה מקסימלית אז ריפדנו אותו עם ספוג פוליאתילן צפוף ובנוסף הוספנו גם הקשחה של מפל קשיח.

התיק מגיע עם מערכת גב טקטית  חזקה ונוחה לסחיבת התיק בשטח.

בחלקו החיצוני תאי צד לציוד נוסף מגיני קוצים קשיחים בתחתית התיק להגנה משחיקה של התיק  בחלקו הפנימי של התיק  תאים מרשת  לאביזרים קטנים ובינוניים.

 אפשרות להזמנות מיוחדות לפי מידה של חוצץ לתיק.

תיק רחפן גדול

תיק רחפו טקטי שלנו פותח עבור רחפנים גדולים שאין להם מענה בתיקים רגילים, כל  הצד הפנימי של התיק תפור בד סקוץ עמיד וחזק בעזרתו ניתן לחברר הפרדות בין המוצרים  שצריכים להיכנס לתיק.  עם אתה צריך תיק רחפן גדול שיאפשר לך להביל את הרחפן והציוד הנלווה בצורה נוחה ופריקה מהירה בשטח אנחנו הכתובת הנכונה לביצוע המשימה. לשטח מבצעי צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש גם עם אתה מפעיל רחפן כל שניה היא קריטית .על התיק שלנו ניתן לבצע התאמות דיוק לפי דרישת הלקוח בבית העסק. תיק רחפן גדול של טרנטולה גיר  הוא תיק שמעוצב במיוחד לאחסון ולהעברת הרחפן והאביזרים הנלווים לו, כמו שלט, מצלמה, סוללות, משטח נחיתה, מברגים ועוד.  כל התיק שלנו מרופד ומוקשח להגנה מלאה מזעזועים וחבטות  על הציוד הרגיש שלכם. בשוק ישנו מבחר של תיקי רחפנים גדולים, בעלי משקל, מחיר, איכות, עמידות במים ועוד. אנו מציעים תיק מחומרי גלם העמידים ביותר בתחום הביטחון ,תיקים שהתנסו בשטח במצבי אמת והוכיחו את עצמם פעם אחר פעם.

תיק צילום

תיק הרחפן שלנו כמובן גם מתאים לצלמים מקצועיים שצריכים לסחוב עימם כמה וכמה מצמות וציוד נלווה נוסף התיק שלנו משמש גם  צלמים טקטיים שביצעו התאמות לפי הצרכים שלהו.

עם אתה צלם מקצועי התיק שלנו הוא המושלם בשבילך, דאגנו לבנות תיק גדול למקצוענים שמגיעים מוכנים עם כל הציוד המשלים כמו כן מחובתנו להגן על התיק ברמה מקסימלית אז ריפדנו אותו עם ספוג פוליאתילן צפוף ובנוסף הוספנו גם הקשחה של מפל קשיח.

התיק מגיע עם מערכת גב טקטית  חזקה ונוחה לסחיבת התיק בשטח.

בחלקו החיצוני תאי צד לציוד נוסף מגיני קוצים קשיחים בתחתית התיק להגנה משחיקה של התיק  בחלקו הפנימי של התיק  תאים מרשת  לאביזרים קטנים ובינוניים  ואפשרות התאמת הציוד בעזרת סט חוצצים רגיל , בנוסף אפשרות להזמנות מיוחדות לפי מידה של חוצץ לתיק.

בשוק ישנו מבחר של תיקי רחפנים גדולים, בעלי משקל, מחיר, איכות, עמידות במים ועוד. אנו מציעים תיק מחומרי גלם העמידים ביותר בתחום הביטחון, תיקים שהתנסו בשטח במצבי אמת והוכיחו את עצמם פעם אחר פעם. דואגים לייצור הרמות הטקטיות הגבוהות ביותר

מידע נוסף

מידות 47 × 33 × 21 סנטימטרים
צבע

ירוק ריינג'ר, מדברי, שחור

צרו קשר

אנחנו מחכים לשמוע מכם ולמצוא את הפתרון המושלם עבור הציוד שאתם צריכים
לקוחות יקרים,

לציון שנה למלחמה, אנחנו מצדיעים לכם
אנשי כוחות הביטחון וההצלה
שעושים למעננו כל כך הרבה!

את התמיכה שלנו בחרנו להביע בהנחות
על כלל המוצרים שלנו
למשך חודש אוקטובר

תודה לכם!