fbpx
** משלוח חינם ברכישה מעל ₪400 **

מערכות ציוד מודולריות

מערכות ציוד מודולריות, כמו MOLLE, מספקות יתרונות רבים בפעולות טקטיות. מערכות MOLLE מתוכננות עם סדרת רצועות ולולאות, מה שמאפשר התאמה אישית וגמישות רבה. המשתמשים יכולים לחבר מגוון תיקים, כיסים ואביזרים לפי הצורך. גמישות זו הופכת את מערכות MOLLE לשימושיות במיוחד לדרישות מבצעיות שונות.
מערכות תיקים מודולריים

ארגון מודולרי והתיק המודולרי מציעים פתרונות חדשניים ומתקדמים עבור ארגונים ויחידים הנדרשים לגמישות ויכולת התאמה אישית. המבנה המודולרי מאפשר להרכיב מערכות וערכות המותאמות בדיוק לצרכים

תיק מודולרי

תיקים מודולריים הם אמצעי לאריזה וארגון תיק אחד לתוך תאים/פאוצ’ים מתפקדים נפרדים.

תאים אלו נפרדים ומחולקים מראש ומאפשרים לך גישה לדברים שאתה צריך מבלי לשבש את כל מטען התיק שלך. אם כל הפריטים שלך נמצאים בתאים מסודרים, קל יותר למצוא אותם ולהפריד אותם מהפריטים האחרים.

ככה נוצרים מעין “מגירות מטיילות” בתוך התיק שלך.

יתרונות ארגון מודולרי
התאמה אישית

מאפשרת למשתמשים לבנות מערכת מותאמת אישית לצרכיהם הספציפיים. לדוגמה, חובש יכול לחלק את התאים בתיק לפי סדר שימוש ציוד רפואי, בעוד שקצין תקשורת יכול להתמקד בחלוקת התאים לציוד תקשורת. גמישות זו מאפשרת לכל משתמש להרכיב את הפתרון המדויק שהוא זקוק לו.

קלות שימוש

העיצוב המודולרי מאפשר לשנות את הגדרות הציוד במהירות. זה שימושי במיוחד בסביבות דינמיות שבהן התנאים והצרכים עשויים להשתנות לעיתים קרובות. המשתמשים יכולים בקלות להוסיף, להסיר או להחליף מודלים עפ”י הצורך ובכך להתאים את הפתרון לשינויים בסביבה הנדרשת

יעילות 

מפחית את הצורך לשאת הרבה פריטים. המבנה המודולרי מאפשר למשתמשים לשאת רק את הציוד הנדרש לביצוע משימה ספציפית. הדבר מוביל להפחתת המשקל הנישא ולשיפור הניידות, מה שתורם לאפקטיביות ולפרודוקטיביות של המשתמשים בשטח.

שילוב

מותאם למגוון רחב של ציוד ואביזרים ממגוון יצרנים, מה שמבטיח שהמשתמשים יוכלו למצוא את המבנה המודולרי תורם לארגון ולניהול היעיל של הציוד. הוא שומר על סדר ומניעת התערבבות של פריטים בעת פריקה וארגון מחדש, ומאפשר איתור מהיר של הציוד הנדרש באמצעות הפרדה לפי נושאים. זה תורם לייעול התהליכים ולשיפור חווית המשתמש.

הופך את האריזה לפשוטה יותר

שומר על התיק מסודר כל הזמן, מונע התערבבות ציוד בעת פריקה ומפריד פריטים בתיק עפ”י נושאים לשליפה ובכך מאפשרת מציאת ציוד ביעילות ובמהירות. בסך הכול מערכות ציוד מודולריות תורמים לארגונים או יחידים הזקוקים לפתרונות מותאמים אישית ובעלי צורך לביצועים גבוהים ומדויקים.

20 מרץ 2023

יתרונות הציוד הטקטי בשגרת היום יום

מהו ציוד טקטי וכיצד הוא יכול לשפר את השגרה היומית שלך?

 אנחנו בחברת טרנטולה גיר מפתחים תיקים מודולריים עפ”י דרישות הלקוח וצורכיו.

אנחנו דואגים שארגון התיק יהיה נוח ופשוט לתפעול כך שבשטח לא משנה אם זה טיול או מבצע טקטי כל הציוד ממוקם ומאוחסן בדיוק היכון שהוא צריך להיות.

תכנון מערכת מודולרית עפ"י דרישת הלקוח

תהליך עבודת פיתוח מערכת מודולרית בחברת טרנטולה גיר כוללת:

פגישת אפיון עם הלקוח

הכנת תכנית עבודה ותיאום ציפיות

פיתוח דגם מוצר עפ”י דרישת הלקוח

פס ייצור במידת הצורך

בכל זמן תהליך העבודה אנחנו בטרנטולה גיר נהיה קשובים לצרכים שלך

נתאים את המחשבות לידי ביצועים ברמה הגבוהה ביותר תוך איזון חוזר ושיתוף פעולה מלא

רוצים לשמוע עוד פרטים?

צרו קשר

אנחנו מחכים לשמוע מכם ולמצוא את הפתרון המושלם עבור הציוד שאתם צריכים
לקוחות יקרים,

לציון שנה למלחמה, אנחנו מצדיעים לכם
אנשי כוחות הביטחון וההצלה
שעושים למעננו כל כך הרבה!

את התמיכה שלנו בחרנו להביע בהנחות
על כלל המוצרים שלנו
למשך חודש אוקטובר

תודה לכם!